Tuesday, April 17, 2012

: Tahun 2012 :

[Entry yang aku kepam lama, tapi aku nak post jugak]

NEW YEAR 2012

Tetiba je aku teringat aku ada blog. Masuk tahun baru ni, gatai tangan pulak nak update blog. Semangat baru. Semangat baru. Fuhhh!!!!! Tapi entry-entry lama semua sudah didelete ya. Sebab aku rase gaya penulisan aku dulu tak sawo matang.  Masuk tahun baru, entry-entry segar bugar fresh dari ladang strawberry. Sekejap je masa berlalu. Da masuk 2012. Aisy…makin muda aku ni. Kann???.


Tahun-tahun lepas adalah jugak inisiatif meramaikan rakyat pergi sambut tahun baru kat Dataran Merdeka ngan Pak Menteri. Rakyatnya…..masyaAllah……ramai bebenor rakyat jelata kite ye. Memang tak boleh park kete. Nak jalan pun susah. Bukan cakap dataran, nak masuk jalan pergi dataran pun tak lepas.Dataran adalah lagi 30KM. Duk pusing-pusing. Last-last memang celebrate new year dalam kete je. Terpekik terlolong kami berempat  dalam kete.Berbulu je tengok bunga api kot tingkap. Sangat tak best. Tapi, dah namanya kau tersadai kat tengah2 jalan jem, situasi hon-mengehon ngan mat-mat rempit adalah perkara terbaik kau boleh buat. Mat rempit okk. Mat Rempit. Ini adalah sangatttttttt best. Best. Sambil-sambil mengehon marilah kita usha-mengusha. Haha.

Tu tahun-tahun lepas punya cerita. Kali ni malam tahun baru yang paling penat. Dari petang dating ngan Abang Aaron tersayang berOmbak Rindu sambil makan kepok cicah sos, sambung dating dengan Si Abang Remy dalam Aduh Sayang (cite ni sangattttt comellllllll), bantai pulak lepak ngan budak-budak AF kat Konsert Reunion sambil menikmati maggi campur telur yang sangat sedap Chef Huda masak, pergi Dataran Merdeka kejap jumpa adik-adik Harimau Muda (eh, Muslim Ahmad I biasa panggil abang..haha) countdown tahun baru, tengok bunga api…bla…bla…bla…, masuk ke mesin masa pergi Tahun 1998 tengok Tiger Cup (Azman Adnan okk….Azman Adnan – kualiti gambar terbaik). Fuhhhhhhh…………..!!!!!!!!! Giler dasyat. Semuanya di dalam TV. Haha. Aku duk meroyan sorang-sorang kat umah time tu. HEAVEN!

Ok….2011 was ending -hard word to say but maybe not so successfully. I lost something, but I got a few things. Let’s flashed back a few things that. Check it out!
1)      Car
2)      Achieve to have RM Xk in account. But dah guna sikit untuk d/payment kete.
3)      Braces. Dah bukak. Now struggle pakai retainer.
4)      A Ring & couple of earrings. Bagi orang lain nampak kecik, tapi first time aku beli emas pakai duit sendiri.

Hopefully Year 2012 will brings more colourful. Aminnn. J   
P/s: Azam tahun baru memang takde.


  

No comments:

Post a Comment